Produkty firmy Victron są wspierane przez globalną sieć dystrybutorską. Specjalnie dla swoich klientów, firma Victron zapewnia swoim dystrybutorom kursy w zakresie sprzedaży, wsparcia, obsługi, designu oraz gwarancji. Dotyczy to również dystrybutorów sprzedających produkty w sieci. Chcemy, aby wszyscy nasi klienci wiązali z nami same pozytywne doświadczenia. Jeżeli Twój dystrybutor nie umie Ci pomóc, poradź im, aby skontaktowali się z tzw. Victron Manager, który zapewni im odpowiednie szkolenie.
W instrukcji obsługi Waszego urządzenia Victron opisano jego:
Instrukcja obsługi Waszego urządzenia Victron Energy znajduje się w części Downloads.
Pamiętaj, że Twój produkt Victron Energy jest częścią większego systemu.
Sprawdzając swój system, zwróć uwagę na następujące rzeczy:
Skontaktuj się z firmą, u której kupiłeś produkt. Wsparcie techniczne produktu oraz żądania gwarancyjne są dostarczane i rozwiązywane przez dystrybutorów.
Dystrybutorzy są wyszkoleni w zakresie wsparcia technicznego i pomogą Ci z Twoim problemem.
To również dotyczy produktów kupionych w sieci; skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym kupiłeś produkt, aby rozwiązać swój problem.
Przed skontaktowaniem się z dystrybutorem, przygotuj następujące informacje:
Znajdź swojego dystrybutora za pomocą narzędzia Wyszukiwarka dystrybutorów.
Jeśli znają Państwo numer seryjny swojego urządzenia, lecz nie jesteście pewni, kto jest Waszym dystrybutorem, prosimy kliknąć tutaj
Zapytaj społeczność
Victron Community to miejsce dla użytkowników końcowych, programistów, instalatorów, dystrybutorów, menedżerów Victron i innych pracowników pomocy technicznej.
Jest to przeszukiwalna baza wiedzy z pytaniami i odpowiedziami.
Doświadczeni użytkownicy są zachęcani do uczestnictwa i wzajemnej pomocy oraz uczenia się od innych.