Produkty firmy Victron są wspierane przez globalną sieć dystrybutorską. Specjalnie dla swoich klientów, firma Victron zapewnia swoim dystrybutorom kursy w zakresie sprzedaży, wsparcia, obsługi, designu oraz gwarancji. Dotyczy to również dystrybutorów sprzedających produkty w sieci. Chcemy, aby wszyscy nasi klienci wiązali z nami same pozytywne doświadczenia. Jeżeli Twój dystrybutor nie umie Ci pomóc, poradź im, aby skontaktowali się z tzw. Victron Manager, który zapewni im odpowiednie szkolenie.
Instrukcja obsługi Twojego produktu Victron Energy znajduje się w sekcji Pliki do pobrania.
Pamiętaj, że Twój produkt Victron Energy jest częścią większego systemu.
Sprawdzając swój system, zwróć uwagę na następujące rzeczy:
Skontaktuj się z firmą, u której kupiłeś produkt. Wsparcie techniczne produktu oraz żądania gwarancyjne są dostarczane i rozwiązywane przez dystrybutorów.
Dystrybutorzy są wyszkoleni w zakresie wsparcia technicznego i pomogą Ci z Twoim problemem.
To również dotyczy produktów kupionych w sieci; skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym kupiłeś produkt, aby rozwiązać swój problem.
Przed skontaktowaniem się z dystrybutorem, przygotuj następujące informacje:
Znajdź swojego dystrybutora za pomocą narzędzia Wyszukiwarka dystrybutorów.
Zapytaj społeczność
Victron Community to miejsce dla użytkowników końcowych, programistów, instalatorów, dystrybutorów, menedżerów Victron i innych pracowników pomocy technicznej.
Jest to przeszukiwalna baza wiedzy z pytaniami i odpowiedziami.
Doświadczeni użytkownicy są zachęcani do uczestnictwa i wzajemnej pomocy oraz uczenia się od innych.