Ta strona jest zasilana wyłącznie energią słoneczną.

Wypróbuj wersję demonstracyjną usługi VRM
Całkowita ilość energii wyprodukowanej ze słońca
MWh
Wat
Energia ze słońca

Potrzebujesz wsparcia?


Produkty firmy Victron są wspierane przez  globalną sieć dystrybutorską. 

Victron zapewnia dystrybutorom swoich produktów szkolenia i zasoby, aby mogli zapewnić sprzedaż, pomoc techniczną, serwis, projektowanie i gwarancję użytkownikom końcowym i instalatorom.

Victron nie zapewnia bezpośredniej pomocy technicznej użytkownikom końcowym i instalatorom. Kanałem wsparcia dla produktów Victron jest miejsce ich zakupu. Jeśli Twój dystrybutor nie jest w stanie Ci pomóc, może przekazać zapytanie do menedżera Victron, który zapewni niezbędną pomoc.

Sprzedaż w sklepie internetowym (Amazon, eBay itp.). 

Możesz mieć pewność, że kupując produkt Victron za pośrednictwem sklepu internetowego, takiego jak Amazon lub eBay, jest tam kompetentny dystrybutor, który może Cię wesprzeć. Jeśli nie jesteś pewien, kto jest Twoim dystrybutorem, skorzystaj z  formularza kontaktowego do dystrybutora

Krok 1
Przeczytaj instrukcję obsługi produktu

Instrukcja obsługi produktu Victron zawiera:

  • Funkcje
  • Działanie
  • Dane techniczne
  • Ograniczenia
  • Instrukcje montażowe
  • Etapy wykrywania i usuwania usterek

Musisz to przeczytać, aby zrozumieć, jak bezpiecznie i niezawodnie korzystać z produktu.
Instrukcję obsługi dla produktów Victron Energy można znaleźć w sekcji Pliki do pobrania .

Krok 2
Sprawdź swój system

Pamiętaj, że Twój produkt Victron Energy jest częścią większego systemu.

Sprawdzając swój system, zwróć uwagę na następujące kwestie:

  • Czy baterie są stare, zepsute lub wyczerpane?
  • Czy w systemie są poluzowane lub zepsute bezpieczniki, kable lub odłączniki?
  • Czy obciążenie prądem przemiennym jest zbyt duże lub nastało zwarcie?
  • Czy generator lub sieć jest uszkodzona?
  • Czy generator jest odpowiednio ustawiony?
  • Czy produkt pasuje do systemu?
  • Czy produkt pasuje do systemu?

Przeczytaj Przewodnik referencyjny po okablowaniu i potwierdź, że okablowanie elektryczne systemu jest odpowiednie.

Krok 3
Kontakt dystrybutorski

Skontaktuj się z firmą, u której kupiłeś produkt. Wsparcie techniczne produktu oraz żądania gwarancyjne są dostarczane i rozwiązywane przez dystrybutorów.

Dystrybutorzy są wyszkoleni w zakresie wsparcia technicznego i pomogą Ci w rozwiązaniu Twojego problemu.

To również dotyczy produktów kupionych w sieci; skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym kupiłeś produkt, aby rozwiązać swój problem. Jeśli sklep internetowy jest platformą taką jak Ebay lub Amazon, skontaktuj się z dystrybutorem, który sprzedał Ci sprzęt za pośrednictwem platformy. Victron Energy nie prowadzi sprzedaży bezpośrednio przez Amazon, Ebay lub podobne platformy. Zawsze zaangażowany jest przeszkolony dystrybutor.

Kontaktując się z dystrybutorem, przygotuj następujące informacje:

  • Gdzie i kiedy kupiłeś produkt?
  • Jakie są pozostałe elementy systemu?
  • Czego już próbowałeś?
  • Zdjęcia instalacji.
  • Dokładnie opisz kroki, które doprowadziły do powstania problemu i na czym problem polega.

Znajdź swojego dystrybutora za pomocą narzędzia Wyszukiwrki dystrybutorów.

Jeśli znają Państwo numer seryjny swojego urządzenia, lecz nie jesteście pewni, kto jest Waszym dystrybutorem, prosimy kliknąć tutaj

Krok 4: 
Zapytaj społeczność

Victron Community to miejsce dla użytkowników końcowych, programistów, instalatorów, dystrybutorów, menedżerów Victron i innych pracowników pomocy technicznej.

Jest to przeszukiwalna baza wiedzy z pytaniami i odpowiedziami.

Odpowiedzi udziela cała społeczność, a użytkownicy są zachęcani do udziału, wspierania się nawzajem i uczenia się od innych.


Polityka ograniczonej gwarancji firmy Victron Energy