Próba terenowa: Moduły FW

Praktyczne porównanie modułów Mono, Poly, PERC i Dual PV.

Całkowity uzysk energii słonecznej: --
S
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
S
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
S
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
S
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
E
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
W
Rumunia
--
--
Data instalacji: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Nasłonecznienie

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Pomoc

Gwarancja i naprawy

Owocem trwających dziesięciolecia prac badawczo-rozwojowych oraz wprowadzania innowacji jest szeroka gama solidnych urządzeń, dla których nawet najostrzejszy klimat nie jest żadną przeszkodą. W połączeniu z naszą standardową 5-letnią gwarancją zapewnia to spokój ducha na długie lata. A jeśli coś pójdzie nie tak, miej pewność, że nasze szybkie usługi serwisowe są po to, byś nie miał problemów.
warranty

5-letnia gwarancja

Z możliwością wydłużenia do 10 lat

Victron Energy oferuje 5-letnią standardową gwarancję na urządzenia zasilające*. Można ją przedłużyć do 10 lat za dodatkowe 10% początkowej inwestycji. Zachęcamy do kontaktu z przedstawicielem handlowym, który przedstawi więcej szczegółowych informacji, lub prześlij prośbę o informacje do przedstawiciela firmy zajmującego się sprawami gwarancji. * z wyjątkiem naszych akumulatorów: na akumulatory kwasowo-ołowiowe oferujemy 2-letnią gwarancję, a 3-letnią na akumulatory litowe.

Naprawy

Sieć serwisowa o światowym zasięgu

Do obowiązków naszych autoryzowanych przedstawicieli handlowych należy przekazywanie informacji umożliwiających szybką i sprawną naprawę. Korzystają z naszej ogólnoświatowej sieci serwisowej, co gwarantuje szybkie naprawy nawet w najbardziej odosobnionych zakątkach świata.

Pomoc

Create support request

Before you send a support request for support, repairs or warranty cases, please mind the following for fast handling:

The manuals are checked for troubleshooting and error indications

A system check is performed and the results can be shared

This way your dealer can better diagnose the issue and provide a quicker solution more easily.

Based on your product’s serial number we connect you to the original dealer, who is responsible to follow up on your request. After submission of the request you will receive the dealers contact info and you’ll get to review your support experience.

Create a support request