Próba terenowa: Moduły FW

Praktyczne porównanie modułów Mono, Poly, PERC i Dual PV.

Całkowity uzysk energii słonecznej: --
S
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
S
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
S
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
S
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
E
Całkowity uzysk energii słonecznej: --
W
Rumunia
--
--
Data instalacji: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Nasłonecznienie

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

CAN-bus Temp. Sensor

CAN-bus Temp. Sensor to czujnik temperatury akumulatora dla konwertorów rodziny Buck-Boost DC/DC, a jest elementem niezbędnym, gdy konwertor Buck-Boost DC/DC jest podłączony do akumulatora litowego LFP.

Kontrola temperatury jest konieczna w sytuacji, gdy akumulatory litowe LFP ładowane są w niskich temperaturach. W chwili, gdy temperatura akumulatora litowego spadnie poniżej 5 stopni, prąd ładowania należy zmniejszyć, a gdy temperatura spadnie poniżej zera, prąd ładowania należy wyłączyć.

CAN-bus Temp. Sensor nadzoruje ten proces. Dokonuje pomiarów temperatury akumulatora litowego, a ich wyniki przesyła do konwertora Buck-Boost DC/DC. Gdy temperatura akumulatora spadnie poniżej określonego poziomu, konwertor Buck-Boost DC/DC redukuje lub całkowicie wyłącza prąd ładowania.

Oprócz tego, CAN-bus Temp. Sensor można również podłączyć do zacisku czujnika temperatury w urządzeniach Multi lub Quattro, tak by właśnie Multi lub Quattro zredukowały prąd ładowania lub przerwały ładowanie w chwili, gdy temperatura akumulatora będzie za niska.

Downloads & Support

Znajdź przedstawiciela handlowego Victron Energy w pobliżu.

Znajdź sprzedawcę