7. Rozwiązywanie problemów
Po przywróceniu ustawień fabrycznych urządzenia nie widzisz początkowego ekranu powitalnego lub dotknięcie lub przytrzymania nie powoduje włączenia aparatu do skanowania kodu QR.
- Twoje urządzenie nie obsługuje trybu MDM (Managed Device Mode). 
- Możesz spróbować użyć alternatywnej metody instalacji za pośrednictwem APK. Więcej informacji podano w rozdziale „Alternatywna instalacja za pośrednictwem APK” w tej instrukcji. 
Podczas procesu instalacji pojawia się komunikat informujący, że nie można pobrać aplikacji.
- Pobranie aplikacji wymaga połączenia sieci WiFi z internetem oraz wyłączenia zabezpieczeń sieci, np. zapory sieciowej lub filtrowania DNS, uniemożliwiających pobranie aplikacji. 
- Sprawdź, czy urządzenie uzyskuje dostęp do strony https://ve3.nl/gxDisplay. Jeśli nie, spróbuj połączyć się z innej sieci. 
Podczas procesu instalacji pojawia się komunikat informujący, że nie można zainstalować aplikacji administratora.
- Jeśli urządzenie należy do organizacji (firmy), może być konieczne przywrócenie ustawień fabrycznych za pomocą menu bootloadera Androida. Wskazówki dotyczące dostępu do bootloadera dla konkretnego modelu urządzenia podano w jego instrukcji obsługi. Można również skontaktować się z działem IT firmy będącej właścicielem i poprosić o usunięcie urządzenia spod ich nadzoru. 
- Urządzenie może podlegać kontroli rodzicielskiej za pośrednictwem Google Family Link. Usuń nadzór z usługi kontroli rodzicielskiej. 
- Aplikacja może być niezgodna z urządzeniem, co spowoduje nieudaną instalację.