Test w warunkach polowych

PV Modules

Praktyczne porównanie modułów Mono, Poly, PERC i Dual PV.

Realtime data
-- -- Czas lokalny
Installation date: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Nasłonecznienie
Rumunia
44°17'59.9"N
26°11'29.7"E

Mono

2500Wp --
Total solar yield: --

Split-cell

2500Wp --
Total solar yield: --

Poly

2500Wp --
Total solar yield: --

PERC

2500Wp --
Total solar yield: --

* Niniejszy test jestpróbą terenową, a wyniki dotyczą tej indywidualnej instalacji w danym miejscu,Prosimy zasięgnąć języka na temat najlepszego rozwiązania w Waszej sytuacji, gdyż wyniki mogą się różnić zależnie od warunków środowiskowych.

VE.Bus BMS chroni każde poszczególne ogniwo akumulatora litowo-żelazowo-fosforanowego (LiFePO4 lub LFP) firmy Victron.
Każde ogniwo akumulatora LiFePO4 należy chronić przed przepięciem, podnapięciem i przegrzaniem. Akumulatory Victron LiFePO4 mają wbudowany układ kontroli wyrównania, temperatury i napięcia (akronim: BTV) i łączą się z VE.Bus BMS za pomocą dwóch zestawów przewodów połączeniowych M8. Zestawy kilku akumulatorów BVT można łączyć w układ szeregowy. Szczegóły podano w dokumentacji akumulatora LiFePO4.

BMS:
spowoduje wyłączenie lub odłączenie obciążenia w przypadku bezpośredniego zagrożenia wystąpieniem podnapięcia lub przegrzania ogniwa, zredukuje prąd ładowania w przypadku bezpośredniego zagrożenia wystąpieniem podnapięcia lub przegrzania ogniwa (wyłącznie produkty VE.Bus, patrz poniżej), wyłączy lub odłączy ładowarki akumulatorowe w przypadku bezpośredniego zagrożenia wystąpieniem podnapięcia lub przegrzania ogniwa.

Pliki do pobrania

Victron online training

If you would like to know more about this product, we have an Online Training course available. Training includes a video, links to important reference resources, and an exam to test your knowledge. Successful completion is rewarded with a certificate. Online Training requires a free Victron Professional account.

Znajdź najbliższego dystrybutora firmy Victron Energy.

Znajdź sprzedawcę