Praktyczne porównanie modułów Mono, Poly, PERC i Dual PV.
* Niniejszy test jestpróbą terenową, a wyniki dotyczą tej indywidualnej instalacji w danym miejscu,Prosimy zasięgnąć języka na temat najlepszego rozwiązania w Waszej sytuacji, gdyż wyniki mogą się różnić zależnie od warunków środowiskowych.
VE.Bus BMS chroni każde poszczególne ogniwo akumulatora litowo-żelazowo-fosforanowego (LiFePO4 lub LFP) firmy Victron.
Każde ogniwo akumulatora LiFePO4 należy chronić przed przepięciem, podnapięciem i przegrzaniem. Akumulatory Victron LiFePO4 mają wbudowany układ kontroli wyrównania, temperatury i napięcia (akronim: BTV) i łączą się z VE.Bus BMS za pomocą dwóch zestawów przewodów połączeniowych M8. Zestawy kilku akumulatorów BVT można łączyć w układ szeregowy. Szczegóły podano w dokumentacji akumulatora LiFePO4.
BMS:
spowoduje wyłączenie lub odłączenie obciążenia w przypadku bezpośredniego zagrożenia wystąpieniem podnapięcia lub przegrzania ogniwa, zredukuje prąd ładowania w przypadku bezpośredniego zagrożenia wystąpieniem podnapięcia lub przegrzania ogniwa (wyłącznie produkty VE.Bus, patrz poniżej), wyłączy lub odłączy ładowarki akumulatorowe w przypadku bezpośredniego zagrożenia wystąpieniem podnapięcia lub przegrzania ogniwa.
If you would like to know more about this product, we have an Online Training course available. Training includes a video, links to important reference resources, and an exam to test your knowledge. Successful completion is rewarded with a certificate. Online Training requires a free Victron Professional account.