test w warunkach polowych

Moduły FW

Praktyczne porównanie modułów Mono, Poly, PERC i Dual PV.

Dane w czasie rzeczywistym
-- -- czas lokalny
Data instalacji: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Nasłonecznienie
Rumunia
44°17'59.9"N
26°11'29.7"E

Mono

2500Wp --
Całkowity uzysk energii słonecznej: --

Split-cell

2500Wp --
Całkowity uzysk energii słonecznej: --

Poly

2500Wp --
Całkowity uzysk energii słonecznej: --

PERC

2500Wp --
Całkowity uzysk energii słonecznej: --

* Niniejszy test jestpróbą terenową, a wyniki dotyczą tej indywidualnej instalacji w danym miejscu,prosimy zasięgnąć języka na temat najlepszego rozwiązania w Waszej sytuacji, gdyż wyniki mogą się różnić zależnie od warunków środowiskowych.

CAN-bus Temp. Sensor

CAN-bus Temp. Sensor to czujnik temperatury akumulatora dla konwertorów rodziny Buck-Boost DC/DC, a jest elementem niezbędnym, gdy konwertor Buck-Boost DC/DC jest podłączony do akumulatora litowego LFP.

Kontrola temperatury jest konieczna w sytuacji, gdy akumulatory litowe LFP ładowane są w niskich temperaturach. W chwili, gdy temperatura akumulatora litowego spadnie poniżej 5 stopni, prąd ładowania należy zmniejszyć, a gdy temperatura spadnie poniżej zera, prąd ładowania należy wyłączyć.

CAN-bus Temp. Sensor nadzoruje ten proces. Dokonuje pomiarów temperatury akumulatora litowego, a ich wyniki przesyła do konwertora Buck-Boost DC/DC. Gdy temperatura akumulatora spadnie poniżej określonego poziomu, konwertor Buck-Boost DC/DC redukuje lub całkowicie wyłącza prąd ładowania.

Oprócz tego, CAN-bus Temp. Sensor można również podłączyć do zacisku czujnika temperatury w urządzeniach Multi lub Quattro, tak by właśnie Multi lub Quattro zredukowały prąd ładowania lub przerwały ładowanie w chwili, gdy temperatura akumulatora będzie za niska.

Pliki do pobrania

Znajdź przedstawiciela handlowego Victron Energy w pobliżu.

Znajdź sprzedawcę